Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Chrome Pointer Chrome Pointer - Uppdatering

Uppdatering

Hej! Nu var det verkligen längesen jag bloggade, 1 månad typ (förutom galainlägget då). Vet inte varför jag inte lagt upp nått, men ska bli bättre nu. Det har väl inte hänt så jättemycket sedan sista. Skolan har börjat, ridskolan också. Än så länge har jag ridit bästa Vesta och fina Korven <3. Tänkte också berätta att jag är väldigt aktiv på instagram ifall någon skulle vilja följa mig där (OBS! Varnar redan nu att det är mycket hästar där) ;)
 
Nu sitter jag och kollar runt på lite olika recept och skriver inköpslista osv då jag ska göra en tårta till mammas födelsedag. Det ska blir riktigt kul tycker jag! Kommer nog blogga och uppdatera medan jag bakar. 
 
Men nu ska jag jobba lite matte och göra lite läxor/plugga. Vi hörs! :)
 
 
Var bara tvungen att lägga upp en bild på mig å världens bästa häst ♥♥♥♥
 
/Kram Tindra ♥

Kommentera här: